HONDA CRX - previewTřídveřový sportovně laděný vůz Svým střihem
karoserie vychází z modelu Civic. Na přední
části málokdo pozná změnu, splývající zadní
část střechy CRX je však zakončena svisle
dolů, ale zrovna podle přední části, se dá
rozeznat jakým motorem je vybavena. Tedy
nejprve kapota, nejslabší verze má prolis
směrem do motoru tj. asi 88Kw, druhá v
pořadí s kapkou na kapotě má 96Kw - ten má i
moje CRX a třetí motor, který se vyskytuje
ojediněle s prolisem směrem ven má 110Kw.
Všechny tři motory mají obsah 1590 cm/3 a
při hmotnosti auta 935Kg, dokáží zrychlit z
0 na 100 něco málo nad 8s a maximální
rychlost sahá za hranice 200Km/h."Pozn.asi
235Km/h" , ale na našich silnicích se dá
málokde využít. Ovšem při dodržování
rychlostních limitů Vám bude odměnou
spotřeba okolo sedmi litrů naturalu. Pokud
chcete za celkem malý peníz vzbudit na
silnicích dojem, není vhodnějšího auta.
Svezení s tímto "dravcem" je veskrze
příjemné, japonské vozi se navíc vyznačují
spolehlivostí, ale interiér pro čtyři osoby
(pohodlí mají jen dvě) však rozhodně nelze
nazvat rodinným. Tyto všechny údaje a
fotografie patří modelům r.v.1988 - 92. Moje
je z roku 1990, je černé metalické barvy,
obuta na elektronech O.Z. 195/50R15, má
snižovaný podvozek a laděné výfukové
potrubí. V interiéru je orig. sportovní
volant Momo a samozřejmě okna, zpětná
zrcátka a šíbr v elektrice. Do budoucna
plánuji naplnění klimatizace / ze které
pravděpodobně unikl freon/ a nějakou lepší
audiosestavu.
(c) Petra Černá, 9.2. 2001, rubrika: Nezařaditelné Diskusní příspěvky ke článku
|