reklama  přidejte odkaz
 site map  přidejte clánek
 zadarmopis  spolupráce
 
ZADARMOmenu hledej:  25.4. 2024, svátek má Marek
 
 cestování
 hry
 informace
 internet
 inzerce
 kariéra
 knihy
 komunikace
 kultura
 media
 mp3
 software
 výrobky
 zábava
 Škola

 

vlastniprodej.cz

audiovideo.cz
av.cz
call.cz
H.cz
zdarma.sk

penzion.mechenice.cz

www.mechenice.cz camp.mechenice.cz

spolujizda.cz vulgo.net

Klikači a aktivní sběrači v systému Fazole

Poměrně často navštěvuji diskusní fóra v systému FAZOLE a zjišťuji, že uživatele fazolí lze vpodstatě rozdělit do dvou skupin. Klikače a aktivní sběrače.

První z nich poznáte docela snadno. Neustále si stěžují, že sbírací kampaně nestojí za nic a nabízené zboží je předražené. Na systému podle mě víceméně parazitují, protože fazolky sbírají stylem hop na stránku s fazolkama, rychle je najít, sezobnout a utíkat pryč. Jejich snem je bezpracně získat co nevíce fazolků aby mohli mít co nejdříve mobilní telefon. Tito lidé však obvykle brzy pochopí, že bez práce nejsou nejen koláče ale ani fazole a systém pravděpodobně opustí. Není to však žádná ztráta, neboť klikači mnohdy kazí dobré reklamní kampaně. Uvedu příklad. Nedávno probíhala kampaň na serveru Živě. Fazolky bylo možno získat za vložení inzerátu do inzertního systému. Jelikož inzeráty neprocházely žádnou kontrolou, začly se objevovat inzeráty typu "Prodám Robomloka. Cena 5.000 Kč" nebo "Prodám 4445 za 4444". Když jsem se s autorem jednoho takového inzerátu bavil, tak mi řekl "No a co? Fazole dostanu tak jako tak, tak proč bych se namáhal?" Už ho nezajímá, jak se na to bude dívat zadavatel reklamy, když bude třeba zvažovat další prodloužení kampaně.

Druhou a věřím, že početnější skupinou jsou aktivní sběrači. Systém nechápou jako zdroj bezpracného zisku, ale spíše jako "upozorňovač" na zajímavé české stránky. Krom klasických sbíracích kampaní se snaží aktivně účastnit i kampaní, mezi něž patří psaní recenzí na mobilní telefony nebo článků na server ZADARMO. Koncem roku bylo ukončeno první kolo zajímavé soutěže o nejlepší reklamní banner, v září prozměnu probíhala soutěž o nejposílanější fazolovou pohlednici. Naprostá většina těchto "Fazolářů" Vám potvrdí, že právě díky Fazolím našli několik zajímavých serverů, které dodnes pravidelně navštěvují, i přesto, že tam již dávno žádné fazolky nerostou , spousta jich zjistila, že v internetových aukcích lze jednoduše prodat pár nepotřebných věcí a další se možná stanou pravidelnými autory článků na tomto serveru.

Určitě existují ještě další, minoritní "sbírací skupinky". Kupříkladu já sbírám fazolky pouze z úvodní stránky, z diskusního fóra a z kampaní které mě nějakým způsobem zaujmou. Že bych každý den obíhal několik serverů, o nichž už dopředu vím, že mě jejich obsah nebude zajímat, nebo se registroval do zahraničního systému, který stejně nikdy nevyužiji, na to prostě nemám povahu.:-)

Všem aktivním sběračům přeji hodně dalších zajímavých fazolových kampaní a klikačům hodně kvalitní myš.

(c) Petr Mohyla, 30.4. 2001, rubrika: Fazole
Diskusní příspěvky ke článku
AUTOR
Petr Mohyla
 1. Klikači a aktivní sběrači v systému Fazole (čtenost: 1955)
 2. Opravdu se stanete milionářem? (čtenost: 1779)
 6. ZDARMA pro webmastery (1) - Ankety (čtenost: 2066)
"Z" si čte 14 čtenářů      (c) 2000-2013 it-media