reklama  přidejte odkaz
 site map  přidejte clánek
 zadarmopis  spolupráce
 
ZADARMOmenu hledej:  19.4. 2024, svátek má Rostislava
 
 cestování
 hry
 informace
 internet
 inzerce
 kariéra
 knihy
 komunikace
 kultura
 media
 mp3
 software
 výrobky
 zábava
 Škola

 

vlastniprodej.cz

audiovideo.cz
av.cz
call.cz
H.cz
zdarma.sk

penzion.mechenice.cz

www.mechenice.cz camp.mechenice.cz

spolujizda.cz vulgo.net

Red Dragon

tento radoby navod je jakousi kompilaci helpu, Alpakův Průvodce RedDragonem, rad kamaradu a mych zkusenosti v RD. Krome helpu, v kterem toho prilis neni, si urcite prectete Apalakova pruvodce na http://www.webgame.cz/rd/index.htm, tam ziskate ziskate prhled a 90% informaci. Jak zacit? (existuje samozrejme sto dalsich variant!) 1. Vlezte co nejdrive do nejake aliance (prvni tri dny na vas sice nikdo nemuze utocit, ale je zde obrovska vyhoda moznosti uzavreni paktu). 2. Zalozka politika. Tady budete pouzivat prakticky pouze dve zalozky 2a - zalozka politika/aliance - zde se muzete koukat na stav Vasi aliance, kde asi nejvice dulezita informace je pocet volnych paktu (kolonka s ratolesti). nebo po napsani jmena gubu ci aliance jine ziskate o nich zakladni informace 2b - Zalozka politika - zde je mozno uzavirat pakty. v dobe miru ma smysl pouze pakt obchodni. (profese obchodnici - zjednodusene se pocita vynos z teto profese jako vase rozloha + rozloha vsech vasich obchodnich spojencu delena poctem obchodniku) max pet jakychkoliv paktu 3. zalozka obchody 3a. - zalozka specialni budovy - info o nich najdete po najeti na ne kurzorem. doporucuji poradi - radnice, hostinec, velitelsky stan, svatyne (2x do labyrintu), zlaty dul, magicka cocka, tajemstvi hmoty, pentagram, norovy system, gilda zlodeju, nevestinec. posleze se bud snazte co nejdrive dosahnout kanalizacni system (narust poctu obyvatel) a obchodni cesty (pristup na RD market se surovinami) 3b. - infrabody - na zacatek pokud mate hodne bodu nastavte vyuzivani 10% pak az jich budete mit malo tak zvysujte max do tech 50%. popr snizujte podle situace. take kontrolujte jestli pocet moznych budov neni schodny s poctem vasich volnych akru. pokud ano pak nakupte treba 100 dalsich akru a muze zase zvesela stavet. Polemika: nakupovat volne pozemky za zbyle fin. prostredky - ano ci ne? Proti --> je lepsi zastavet 500 nez nakoupit 1500 pozemku, a mit 1000 nezastaveno. Nezapomente ze ceny infra rostou z rozlohou. Takze zastavit nakoupenych 1500 pozemku stoji vic nez je zastavovat postupne pri nakupu. mnohem vic Pro --> chodi vam na ne vice lidi (podle mne spise chodi vice lidi do casti zastavene domy nez na volno a pokud mne nestoji 1 budova moc infra bodu mohu vice zastavit a tudiz vice lidi) ---> nakupovani pozemku zvysuje rozlohu a tudiz i vynos obchodniku, diamantovych dolu a kamenolomu - tento argument je bezesporu spravny, tak se rozhodnete sami. 3c. - kam s infrabody - na zacatku rychleji vydelate na zlatym dolu a kamenolomu (vydelava li vam dul mene nez 700 dalsi nekupujte pac jich mate na vas rozlohu uz moc. to same plati o kamenolomu s hodnotou pod 12) 3d. - ktera budova je na co? domy - lidicky zde bydleji proto postupne zastavujte. nemate li zrovna kam postavit budovy postavte domy Dilny - umoznuji zvysovat max pocet lidi v dane profesi Cechy - zvysuji vykonnost profese - urcite zvyste ze zacatku knihovny, pak palirnu cihel a obchod. posleze az zacne dochazet kameni tak kameniky a alchymisty. podle mne optimalni je 30 - 40% pouze u obchodniku to zvedam az k 50% Taky se podivejte na co mate jako rasa bonus (trpaslici kameny. dzinove manu) a na to se pak uzce specializujte a prodavejte pres trh (az ho budete mit) Ovocny sad - vyrabi jidlo, ze zacatku neni potreba, pouze az vam zacne vyrazne klesat jidlo. Kamenolom - kameny - opt vykon 17 a vice. diamantovy dul - zlato - opt vykon pres tisic manove jezirko - mana - opt pres 22 vsechny manufaktury maj smysl tak do 100 budov (jakmile je prusecik!) Skola - zvysuje rychlost zacvicovani v jednotlivych profesich z novacku na profiky, ze zacatku neni potreba. (dzini v den valky v prvnim tahu postavi aspon 1000) Vycvikovy prostor - zvysuje rychlost zacvicovani vojaku 1 urovne na druhou, taky na zacatku netreba Výrobna válečných strojů - jen obrany efekt ja je nestavim. ale treba nekdo ma jiny nazor Obranné věže - jako stroje, pro dziny a hobity maji smysl ve valce, v miru zbourat! Universita - velmi dulezita!!! kazdy clovicek v profesi muze pracovat na urcity vykon. profik vic nez amater, a v oboru s vysokym vyzkumem dosahnete mnohem vyssiho vysledku nez bez nej. max veda bez univerzity je 100%, ale kdyz mas universitu efekt 10% muzes vynalezt 110% atd. universita se vyplati max po 60%. pozor je to neco jineho nez cechy!!! Dračí doupě - jednoduche domecek pro draku... pozdeji prichazio draci sami a je potreba mit volna doupata. jinak drak ulitne. ze zacatku si pro ne muzete chodit do labyrintu. POZOR draci jsou dulezity!!! 4. profese - co ktera profese vyrabi je v helpu sloupecky - beru z prava: -Ten posledni sloupecek je zacvicenost tech lidicek v % pokud mate 0 jsou plne zacviceni a pokud neco v teto profesi schazi je nutno pridat lidicky -2 sloupecek je vynos tj. kolik vam vyprodukuje surovin za 1 kolo, tady je dobre si vsimnout treba na prikladu kamenici a zednici u kameniku vetsina z vs ma cislicko neco jako 450 + 124 (prvni cislo kolik vyrabeji kamenici v profesi a druhe je co dodavaji manufaktury). a prave tady by jste meli mit soucet obou cisel stejny aby to vyrobite kamenikama kamenu jste mohli zednikama vyuzit (vic kamenu a jinejch surovin zatim nema smysl to az potom az budete prodavat) -3 sloupec je veda v % - velmi dulezite tento sloupecek roste z pocatku v rozmezi 0- 1oo% (potom az u vedcu dosahnete 1oo% - dosahnete ho drive pokud nebudeta tak rychle nakupovat zemicky a budete mit vice vedcu. Pote az dosahnete 1oo% je nejlepsi davat infra body v polozce BUDOVY do univerzit a ty vyhnat tak aby davali bonus cca 50-60% (ale zaroven nezapominejte posilovat vedce a davet infra taky pro staveni jinak kdyz nebudete mit infra bodiky nic nepostavite nic nikam nepridate...) 4 sloupec- Tady rozdelujete procenta do 1oo% ruznym profesim. - Takze zde je idelani mit rozlezeni ve stylu vedci z pocatku 50% a obchodnici 50%. Pote az dosahnete maximum boostovani tj. 1oo% a vice je dobre tyto procenta rozhodit jeste do kameniku a zedniku tj. z 50% pro obchodniky udelat 12% obch. 12% kamenici a 12% zednici... potom to same pro vedce ale do alchymistu a magu (a pak kazdy tah hazet na sebe pracovitost) 5 sloupec-zde je vykon jednt. profesi 650% je to priblizne maximalni vykon vetsiny profesi az na profesory tam vykon s paktama roste az do 2000% (ale idealni je 1300 az 1500 % ) platy kapitola sama o sobe pri startu mate 15 coz je malo klesala by vam popularita az na 30 (2x15), proto si ji hned dejte na 30. v dalsim kole zvednete na 31 a po jednom az na 50 - budete tak mit popularitu 100% coz je maximum. mate li v teto dobe radnici a hospodu muzete po jednom klesat az na 46 a budete mit furt 100 popularitu. klesne li vam pod sto tak zase po jednom nahoru a dolu na 46. jste li uz schopni kouzlit dobrou naladu. cca kazde treti kolo muzete s palty az na 42. zbytek o profesich (magove druidove farmari dobre popsan v Alpakove Průvodci RedDragonem) Magie - az budete rozvinuti a budete mit dost many a cca 600 - 700 magu + silocary 30% muzete zacit kouzlit urcite kouzlete kazde kolo pracovitost popr. Magické fluidum dale kouzlete dobrou naladu a stesti tak aby jste je meli furt aktivni - tj kazde druhe az 4 kolo dale je mozna plodnost ale ta ma docela maly efekt ostatni kouzla - viz Alpakův Průvodce RedDragonem Centrala - zde krome souhrnych informaci prijimate generaly (jejich prehled je v armada/generalove + popis vyborne popsan v Alpakove Průvodci RedDragonem) zalozky: - detaily - ucetni rozvaha ekonomiky + sily armady - novinky - co se vam za ten den stalo - tj utoky na vas kouzla na vas a vysledky bitev. na zacatku KAZDEHO dne se sem podivejte! - Forum a posta - no comment - aktivni - parani on line - labyrint - sem si muzete 1x (po svatyni 2x) pro neco dojit, ale pozor muzete tam i umrit tak chodte s mene dulezitymi generaly! co zde lze najit? zlato - ikona mesce - vrele doporucuji Draky - pentagram - z pocatku jediny mozny zpusob jak ziskat tuto mocnou jednotku - pouzivejte Suroviny - malo kdy vam vyjde co potrebujete - zpravidla nepouzivam (v pokrocilem stadiu a vysokych cenach jsou lepsi nez zlato!) Zkusenosti - malo kdy vyjdou - nedoporucuji Generalove - ikonka clovicka - obcas se vyplati Smysl generalu? vojevudce a obrance - zvysuji nekumulativne utok a obranu (pri utoku si vybirate sami ktery vojevudce jde s utokem, pri obrane se bere nezkusenejsi general) mag - kumulativne zvysuji kouzla profesor a obchodnik - zlepsuji obchod a vedu - zpocatku pred valkama se vyplati general makler umoznuje rychlejsi pristup zbozi na trh! stoci mit u jednoho z generalu treba u profesora uz mne nic nenapada:( tak se ptejte **************************** CASTE DOTAZY: * Jak uzavrit pakt? Menu politika zalozka aliance - pokud nic nenapisu ukazeme se mi stav moji aliance. v sestem sloupecku zleva (ikona ratolesti) vidim kdo ma kolik volnych paktu. zapamatuji si ty, kteri tam nemaji nulu. vratim se na zalozku politika a tem, ktere jsem si zapamatoval nabidnu pakt (vyplati se upozornit majlem, ze nabizim). * Druhy pakty a jak funguji? Obchodni pakt - ma vliv na obchodniky (jejich vynosnost se pocita z velikosti meho uzemi + uzemi se mnou obchodne zpaktovanych gubu a jejich hustoty---> proto casto zvyseni jejich poctu vede k poklesu efektivnosti - optimalni efektivnost na 1300- 1600 zlata na jednoho obchodnika) Zlodejsky pakt - k sile mych zlodeju (obrana pred zlodejskymi utoky) pripocte zlodeje zpaktovanych gubu (ale bez jednotek, ktere jsou v utoku!). Magicky pakt - k sile mych magu pripocte magy zpaktovanych gubu. Vojensky pakt - pro zmenu pripocte silu zpaktovanych gubu (ale bez jednotek, ktere jsou v utoku!). * k cemu je labyrint? sem si muzete 1x (po svatyni 2x) pro neco dojit, ale pozor muzete tam i umrit tak chodte s mene dulezitymi generaly! * co zde lze najit? zlato - ikona mesce - vrele doporucuji Draky - pentagram - z pocatku jediny mozny zpusob jak ziskat tuto mocnou jednotku - proto je pouzivejte! vyplati se do 50 - 100 pak uz jejich vyznam klesa. Suroviny - malo kdy vam vyjde co potrebujete - zpravidla nepouzivam Zkusenosti - malo kdy vyjdou - nedoporucuji + ale nekdo je bere Generalove - ikonka clovicka - obcas se vyplati * Proc po mne imperator chce login a heslo? duvod cislo 1 - imperator ma prehled o paktech a proto mne muzu dobre, ale hlavne rychleji zapaktovat (v dobe miru) duvod cislo 2 - v dobe valky v podstate jina varianta neni, nebot kazdy jiny zpusob paktovani je nevhodny a hlavne desne pomaly (mnohdy jeden z hlavnich duvodu porazky). navic je pakty treba centralne naplanovat podle pridelenych funkci ve valce (napr. neni nic horsiho kdyz planovany a zapaktovany obrance kouzelniku vytahne do boje a necha ony kouzelniky "nahe") duvod cislo 3 - Utoky. utocime na nejakou aliance a snazime se mit prvni uder, co nejsilnejsi - nekdo ale je zrovna na dovolene, popr. se nedostal ke kompu, popr zapomnel odeslat utok ---> to vse muze vest k porazce a naslednemu upadku cele aliance (i onoho jednoho gubu) Duvod cislo 4 - nemusim se bat, ze by mi imperator gub vzal (zmenil heslo). Proc? imperator ma zpravidla s vedenim teto funkce tolik starosti, ze sotva zvlada vlastni guby/y. Navic si netroufne ztratit dobre renome a duveru, kterou "snad" ma!:-) * Proc po mne imperator pozaduje ICQ, mail, telefon? komunikace - je hrozne dulezita. je potreba se domluvit, mit moznost se zeptat... Posta v RD je nevyhovujici. Kolik kdo hodin travi v RD? a kolik hodin denne jste na telefonu, mailu, ICQ? asio dost vice, ze? Rychlost - v pripade utoku na nasi alianci je rychlost mnohdy cenejsi nez prumerna armada!!! * na trhu nakoupim 15 000 many a hned prvni kolo se mi 8 000 ztrati ackoliv jsem kouzlil jen za 1 700 many - proc? mnozstvi many jez "udrzite" je zavisli na sile druidu (ono cislo v zavorce u druidu v profesich). mam li tam pet tisic a nakoupim nebo vyrobim 15 000 pak urcite o 10 000 prijdu. reseni? vykouzlit na sebe nebo na spojence nebo nepratele, nebo prodat na trhu druidi jsou schopni za kolo vyrobit 1/3 many z tohoto cisla. * jak se pocita sila kouzel? opet podle one sily kouzelniku + generalove * jak se pocita pruchodnost kouzel? opet podle one sily kouzelniku + generalove. ale tentokrat se porovnava se silou kouzelniku nepritele. pokud jsou stejne pak sance pruchodu je 60%. pokud mam vyssi nez on pak tato sance roste a naopak! * Proc mi roste nakladovost kouzel? kazde dalsi vykouzlene kouzlo v jednom kole je drazsi... * Kdy mam kouzlit obrana kouzla? az ke konci tahu, ktere chci odehrat v dany den. drive to nema smysl protoze tato kouzla vyprchaji drive nez odehraju vsechny dnesni tahy. * poslu zbozi na trh a nikdoho nechce, jak dlouho zustane v nabidce nez se ztrati? neztrati se bude tam vecne dokud to nekdo nekoupi nebo nesnizite cenu (pozor pri snizovani ceny se cast vyrobku ztrhava) * nebavi mne kazde kolo nakupovat jidlo a manu. co s tim? neni nic jednodusiho! menu setup - zde si nastavte cenu do niz se maji tyto suroviny nakupovat. a vysledek? nemuzou vam hladovet lidi!!! mate nastaveno automaticke kouzlenia nemate manu? ona se vam nakoupi. Nakupuje se prave takove mnozstvi jidla a many co potrebujete. Proto bych zde nstavil (obzvlaste u jidla) co nejvyssi hodnoty! * nekdo na mne kouzli, utoci, okrada mne a nevim kdo - jak to zjistim? ono zjisteni se pocita podle pomeru sil. mam li malo magu, zlodeju a protivnik hodne pravdepodobne ho nezjistim. Smutne ale je to tak. reseni? zesilit! * zmrazeni co to je? vim li ze budu treba 14 dni pryc lze gub zmrazit. (v aktivaci se zada pocet dnu a pak po onen pocet dnu gub v podstate neexistuje - nepocita se do paktu, nelze na nej utocit, nenaskakujou mi tahy). nevyhoda? desne tim ztracite oproti ostatnim. jedu li na vikend nemrazim... v pondeli si odehraju tahy za sobotu a nedeli. * jak a na co utocit? menu valka (pristupne az po 5 odehranych tazich toho dne) bud zalozite novy utok (zde si vyberu generala a zda bude utok samostatny neboi skupinovy), nebo se pridate k uz existujicimu. * samostatny nebo skupinovy utok? samostatny - vetsi zisk, ale vetsi riziko velkych ztrat nebo dokonce porazeni skupinovy - naopak POZOR skupinove jdou drive nez samostatne! * jak vybrat cil? jsem li v alianci ponechavam na vojevudci nebo imperatorovi! jinak podle statistik - cil ma mit pokud mozno vetsi uzemi nez ja a mensi silu! * na co vyhlasovat valku? vyhlasim li valku a splnim li dalsi kriteria (velikost uzemi cilu je +/- 20% moji velikost, popr to same plati o celych aliancich) mam velike zisky uzemi. pokud to nesplnim jsou napr. poze 1/3 dobyteho uzemi... ostatni se ztrati. * Imperator/ vojevudce mi zrusil utok - proc? tvuj utok se bud neshodoval se soucasnou politikou aliance, nebo byl vyber cile v necem chybny, popr. nebezpecny pro alianci. * na co se mam specializovat ve vyrobe? podle bonusu rasy. napr manu se nevyplati vyrabet nikomu jinemu nez dzinum (casto ani tem ne), nebot na trhu je za 195 - 205 a vyroba stoji napr trpasliky 406, hobity 446, elfy 288 (viz apalakuv pruvodce) DZIN - vyrabi hlavne manu, nevyrabi zbrane! ELF - tezko rici, urcite nevyrabi zbrane! kameny jsou docela drahe, ale kamenikum se nevyhnete. elfove jsou pomerne nevyhodni:-( NEKROMANCER - jednoznacne nejlevnejsi zbrane ze vsech ras. dale muze vyrabet levne i kameney a jidlo. CLOVEK - zadne postihy, ale nevyplati se vyrabet manu! HOBIT - levne jidlo (vrazejte lidi do alchymistu desne se vam vyplatej), nejdrazsi mana! take zbrane jsou docela drahy TRPASLIK - Specializace na kameni! popr. zbrane - ne mana! SKRETI - Asi nejlepe kameni a zbrane. ne mana a jidlo! * jak budovat armadu? Ja osobne nedelam hoplity vubec. mam li vojenskou akademii, tak s dostatecnym predstihem 15 - 20 (a vice kol) nakoupim jednicky a oni se mi casem prevedou na dvojky! mnohem levnejsi nez rovnou kupovat dvojky. take davejte pozor na to cislo (%) v zavorce za poctem jednotek - ukazuje procento novacku (0 = zadni novacci), novacci jsou slabi a nevuyplati se posilat do boje! * na co sou obrane veze? Na obranu, ale podle mne spise na nic. 1 vez = 10 bodu do sily, ale nejde s nimi utocit. * na co jsou stroje? ja je nepouzivam. lze s nimi utocit, potrebuji hoplita na obsluhu. * Alchymisti - i kdyz na ne mate postih stejne je zamestnavejte! krome toho ze vydelavaj maji take efekt na vynos ze zlateho dolu (specialni budova). Ve zlatem dolu naleznete 80-120% toho co vydeklavaj alchymisti! penize zadarmo:) nenechte se vydesit ze obchodnici maji vyssi ziska na jednoho clovicka! s pridanim dalsiho clovicka k obchodniku tento zisk klesa (proto v nich muzete zamestnat jen omezeny pocet lidi), kdezto u alchymistu ne! * jak se setri tahy? co je to valit pred sebou trojtah? tahy se setrej tak, ze odehrajete jen 5 popr 6 tahu (posilate li nekam zlodeje) a zbytek nechavate byt... snazite se tak ziskat onich 49 tahu a pak uz hrajete normalne...rika se tomu valit pred sebou trojtah. pak kdyz nam nekdo necekane vyhlasi valku mate 49 tahu na to, aby jste za jeden den nabrojili na maximum a prevedli jednicky na dvojky a dal uz nevim ale po pripadnych dotazech doplnim! Marek ****************** Nazbrojeni pro hobity: 1* je potreba hodne vycvikovych prostoru! 2* narozdil od vojaku neni treba zbrojit hned v prvnim tahu, protoze se nic nikam neprevadi, zlodeji se jen zaucej. 3* max 5000 elity 2 4* do zlodeju se prevadi uplne vse (co neprevedete pochcipa kouzlama). o zold se nemusite bat, pac zlodeji nic nedostavaj, jen jidlo! 5* jakmile zacnete odebirat lidi z profesi je dobre bourat (ne uplne!) podpurne budovy (dilny a cechy) a misto nich stavet domy aby prislo vic lidi! 6* bourt jen tolik kolik stihnu zastavet (ona nutna zasoba infra a zlata) 7* v poslednim tahu postavit misto podpurnych budov obranne veze (opet potreba zasoba infra a zlata)! na jejich funkcnost neni treba hoplity! zadne neverbujte! 8* nedelejte vubec vyrobny valecnych stroju! jsou vam stejne jako ostatnim rasam nanic, navic nikdy nepujdete do utoku normalni armadou! 9* neprijimejte generala vojevudce. je vam nanic! 10* chce to generaly: 1-2 obrance, 1x obchodnik, 1x vedec (na chozeni do labu), 2- 4x zlodeje, popr 1x mag (ale ten je taky nanic) a tedka hesla pro vase utoky: Sebevrazedna komanda. prikaz: "na xxx poslat komanda s revoltou" udelat: na xxx poslat 40x-50x po 10 zlodejich s ukolem podnecovat revoltu smysl: kdyz projdou zlikvidujou kdyz ne 400- 500 mrtvych cili skoro nic. existujou samozrejmne variace s drakovrazdama apod Valka gangu. Prikaz: "poslat na xxx gangy od 10 000 + 10x "ukol" po 1000" udelat: jako prvni poslat valku gangu s 10 000 zlodeji druhy utok je slabsi treba 9500, treti taky az po desaty (popr 20ty)... touto dobou nepritel nema prilis zlodeju. pak poslete 10x 1000 zlodeju splnit "ukol" ostatni utoky budu rozepisovat podrobne todle jsou dva automaticke ktere nebudu popisovt podrobne porad dokola.

(c) Jan Va, 1.4. 2002, rubrika: Nezařaditelné
Diskusní příspěvky ke článku
AUTOR
Jan Va
 1. Red Dragon (čtenost: 3194)
Database error: Invalid SQL: INSERT INTO connected(ip, logtime) VALUES ('3.140.185.123', now()+150)
MySQL Error: 1292 (Incorrect datetime value: '20240419212581' for column `zadarmo`.`connected`.`logtime` at row 1)
Session halted.